Collaget

DSC_0188

Hoppas ni får en fantastisk fredag, nu är det inte långt till helg:)Tänkte dela med mig av ett inredningstips. Jag gillar att rama in fina saker och ännu bättre blir det när de är personliga. Jag gillar att resa, gå på konserter, segla, vara vid havet, gå ut och äta mm, så jag har ramat in lite grejer som påminner om roliga saker vi hittat på, blir glad varje gång jag ser det lilla collaget, det ger en härlig feel good känsla. Inramat finns några biljetter från Coldplay, Oasis och Chelsea Flower Show, vykort, valuter, kort från restaurangbesök i Paris. Eftersom kan collaget updateras eller så sparar man det och gör ett nytt.

2 thoughts on “Collaget

Kommentera

