Färg

DSC_0448

Så det begav sig mot Formex i helgen, men jag fick inte med mig de viktiga papprena  så det blev inge Formex- lyckat! NOT! jaja, det blev en fika med vän som gav en uppdatering från New York, så jag har blivit inspirerad ändå:) Idag ska jag fixa med bilder, försöka få till ett bra arkivsystem på skrivbordet och på backupen samt minneskortet i kameran, nu finns det dubletter, trippletter lite överallt. Jag gillar ju ordning så detta är en kamp jag måste vinna. Glädjer mig över att ha dessa fina rosor hemma, smittar av sig massa energi. Det ser nästan ut som att jag har dragit i färgmättnaden på bilden, men de är helt au naturell i sin färg.

Kommentera

